Szukaj na blogu

czwartek, 13 czerwca 2013

Arbuzowa granita

Wczoraj kupiłam na targu ogromnego arbuza który jest niesamowicie soczysty i słodki. Taki który lubię najbardziej, gdyż zaraz po truskawkach jest jednym z najbardziej oczekiwanych owoców lata! Pamiętam jak byłam mała, zawsze czekałam na ten moment kiedy tata przywiezie duużego arbuza, a później siedziałam na huśtawce i nic mi więcej nie trzeba było, jak tylko zajadanie się tym owocem! :)
I tak właśnie dziś w ten jakże upalny dzień zrobiłam szybką, orzeźwiającą granitę z arbuza.




Granita z arbuza



  • ok. 200 - 300g arbuza (pestki należy usunąć)
  • łyżka miodu lub kopiasta łużka cukru pudru
  • sok z połowy cytryny
  • woreczek lodu


Wszystkie składniki wykładamy do malaksera i chwile rozdrabniamy. Przekładamy do pucharków i gotowe. Można dodać listki mięty, ale u mnie niestety zabrakło. ;)
Idealne na gorący dzień.





Czerwone owoce w roli głównej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz